Moje nejčastější otázka je PROČ? Některé lidi dohání k šílenství, jiné k „aha efektu“. A v obou případech vede k zisku.

PROČ inzerujete v Brně, Ostravě i Hradci když uklízíte jen v Praze?

Pražská úklidová firma si vedla reklamu na Sklik s měsíční útratou kolem 10 tisíc korun. Vesele tak proklikali přes 120 tisíc. Bohužel většinu z toho utratili za inzerci v Brně, Ostravě či Plzni. Jinými slovy lidem, kteří hledali úklid kanceláří ostrava „tvrdili“, že v té Ostravě uklízejí. A ono ne.

Během jedné konzultace jsme to odhalili a opravili a peníze efektivně využili na propagaci jen v Praze.

Ilustrační obrázek firmy, která zbytečně inzeruje mimo svůj region

PROČ nejlepší pobočka neprodává z online poptávek?

U celorepublikového prodejce plotů nastala zajímavá situace. Jeho 2. nejlepší prodejní pobočka měla nejhoší výsledky prodeje z online poptávek. Chtěl jsem tomu přijít na kloub a jednoduše jsem na pobočku v průběhu týdne poslal tři poptávky. Ani na jednu jsem nedostal odpověď.

Důvod? Poptávkové formuláře většinou skončily ve SPAMu odpovědného prodejce. A že jich bylo za 200 tisíc. Ty už jsme bohužel nezachránili, ty další už ano.

Mimochodem, udělat si mystery shopping na svou firmu rozhodně doporučuji. Budete pak lepší, než polovina konkurence.

PROČ nenajdete zavedený e-shop?

I když máte dlouho e-shop, dobře ho off-line propagujete, pomáháte lidem ve fórech a oni na vás odkazují, tak nemusíte být dobře dohledatelní. To se stalo i Tiborovi z www.automodely-hracky.sk. Po konzultaci jsme jen lépe pojmenovali stránky kategorií modelů aut a návštěvnost z googlu.sk vyskočila o 100 %.

V čem bylo kouzlo? Stačilo z titulků „Škoda“ nebo „Audi“ udělat „Modely áut Škoda“ a „Modely áut Audi“. Tak modely hledají Tiborovi zákazníci.

Pár lepších titulků stránek zvýšilo návštěvnost z Google o 100 %
Pár lepších titulků stránek zvýšilo návštěvnost z Google o 100 %

Určitě najdete spoustu dalších PROČ. Zeptejte se, po pravdě si odpovězte a hlavně udělejte další krok.