Chápu, že to se mnou není jednoduché, začínám další dvě stavby. Každá po milionu, jedna v Brně, druhá v Praze. Jedna dokonce se štukovou okrasnou fasádou, takže to bude pěkné do referencí, na nějaký článek, jak jsme se s tím poprali. Ta stavba v Praze, je na základě dobré PPC kampaně, za toto velice děkuji.

Stanislav Snopek, majitel

Kája Theodor mi nejdřív rozebral web na šroubky, uvedl mě do deprese, že všechno, co jsem do té doby vytvořila, bylo vlastně špatně, ale když jsem se z toho oklepala, a složila web zpátky podle jeho rad, tak se opravdu stal zázrak! Vyhledávače náš web přestaly ignorovat, začaly nás milovat tak, že nás upřednostňují před konkurencí a zákazníci na něj začali klikat a objednávat si naše služby. Za dva měsíce nám zakázky z webu přinesly jeden měsíční obrat naší firmy.

Ing. Iva Prokopová, ředitelka QC Group s.r.o. (případová studie, jak web vydělal za rok 690 tisíc zisku)

Karel Borovička nám pomohl rozjet web z pohledu SEO a násobně zvýšit návštěvnost z vyhledávačů. Půl milionu lidí navíc za necelý půlrok hovoří za vše. Ani po 4 letech jsme nemuseli provádět žádné významné změny, funguje to dál.

Ing. Miroslav Jonáš, obchodní ředitel, M & M reality holding a.s.

Spolupráce s Karlem nám dlouhodobě přináší výborné výsledky. Strategické konzultace i výchova pracovníků jsou jeho silnou stránkou. Těšíme se na další spolupráci!

Miroslav Jirásek, majitel

Výsledky uživatelského testování, které realizoval p. Borovička, využíváme při zlepšování našeho serveru dodnes. Bylo velmi inspirativní pozorovat uživatele, jak pracují s webem při hledání své vysněné nemovitosti.

Ing. Jan Vohralík, ředitel

Na Vás jsou nejcennější ty nápady.

Petr Kašpar, obchodní ředitel, EDERA group a.s.

Díky za spolupráci, dává mi velký smysl a pomáhá mi vylepšovat nejen web, ale třídit si celé moje podnikání. Už jsem Vás doporučil třem kolegům, snad se domluvíte.

Finanční mág Pavel Dymák