Jako důležitou součást nabídky dávám často odkaz na můj nebo klientův web, kde mám přístup do Google Analytics. Takto:
To navíc jsou tzv. UTM parametry, které se používají v PPC kampaních. Co znamenají:
- utm_source – z jakého zdroje člověk přišel; já používám email pro mailovou korespondenci, sklik či adwords pro placené kampaně, newsletter pro mailing
- utm_medium – o jaký druh návštěvy jde; u mě email opět pro maily, cpc pro placenou návštěvnost z PPC nebo wordlink pro odkazy vkládané do .doc dokumentu
- utm_campaign – o jakou kampaň jde – v tomto případě wsu.cz, tedy web klienta, kterého „sleduji“.
Celá adresa pak vypadá třeba takto: http://www.paveldymak.cz/refinancovani-hypoteky.html?utm_source=email&utm_campaign=wsu.cz&utm_medium=email.
Ať se něco dovím, vkládám do mailu odkazů vždy víc. Včetně patičky mailu, jak jsem to doporučil i Mariánovi Kábelemu. Označuji je najednou až těsně před odesláním – jednoduše z evernote zkopíruji „dodatek“ adresy ?utm_source=email&utm_campaign=wsu.cz&utm_medium=email a přes CTRL+V vložím ke všem odkazům v HTML módu mailového klienta.
A jak to pak vypadá, když se zadaří?
A pak u mě
#protip – stejně to jde dát do wordu, google dokumentu i e-mailového podpisu.
Taky špehujete své nabídky?