Petra Větrovská vykopla na Twitteru dobrou otázku. Jak se vzdělávají lidi z agentur? Toto je má odpověď.

Větrovčin výkop na Twitteru:

Vzdělávání v eBRÁNĚ

Adaptační proces. Každý prošel cca 3-5 denním školením na pozici. Byly sepsané manuály, nahraná videa, recykloval se obsah. Zhruba polovina toho všeho je naživo.

Průběžné vzdělávání: Jeden člověk z týmu zajede na konferenci, školení, během jedné dvou hodin představí hlavní věci ostatním. Takto cca 10 akcí do roka + velké akce jako webexpo, Le web, Marketing Festival.

Pondělní kolečko: na půlhodinovém briefu každý z týmu řekne, co se mu minulý týden povedlo, co zafungovalo tradičně či netradičně.

Kvartální konference: kdokoli z firmy chce předá novinky ostatním, je na to půlden.

Produktový manažer: člověk, který v daném segmentu znalostí (SEO, PPC, mailing, zbožáky…) hlídá novinky a ke každé sepíše brief a možnosti využití pro ostatní. Ten taky odpovídá za check-listy, aktuální podklady.

A mimo vzdělávání, ale nepostradatelné, jsou aktualizované checklisty a interní případovky a „příběhy se šťastným koncem“.

Co u vás? Pomůžete s průzkumem Větrovce?