“Analyzuju" typy účastníků na svých školeních. Je běžné, že je agenturních lidí skoro nula? Kde a jak se vzdělávají agentury? Tuší někdo?
— Petra Větrovská (@vetrovka) August 3, 2015
Vzdělávání v eBRÁNĚ
Adaptační proces. Každý prošel cca 3-5 denním školením na pozici. Byly sepsané manuály, nahraná videa, recykloval se obsah. Zhruba polovina toho všeho je naživo.
Průběžné vzdělávání: Jeden člověk z týmu zajede na konferenci, školení, během jedné dvou hodin představí hlavní věci ostatním. Takto cca 10 akcí do roka + velké akce jako webexpo, Le web, Marketing Festival.
Pondělní kolečko: na půlhodinovém briefu každý z týmu řekne, co se mu minulý týden povedlo, co zafungovalo tradičně či netradičně.
Kvartální konference: kdokoli z firmy chce předá novinky ostatním, je na to půlden.
Produktový manažer: člověk, který v daném segmentu znalostí (SEO, PPC, mailing, zbožáky…) hlídá novinky a ke každé sepíše brief a možnosti využití pro ostatní. Ten taky odpovídá za check-listy, aktuální podklady.
A mimo vzdělávání, ale nepostradatelné, jsou aktualizované checklisty a interní případovky a „příběhy se šťastným koncem“.
Co u vás? Pomůžete s průzkumem Větrovce?