Karel Borovička
  • Úvodní strana
  • Blog
  • Jak dělám marketing
  • Případové studie
  • Reference
  • Kontakt

Co dělat s konkrétním klíčovým slovem? Pomůžou podmínky

Karel T. Borovička, 01. 14. 2016

Karel T. Borovička
Karel T. Borovička

Starám se o weby, aby majitelům vydělávaly peníze. Weby navrhuji na základě uživatelských průzkumů, SEO a PPC vedu poctivě, nemontuji se do e-shopů. Své výsledky dokazuji čísly. Krom toho jsem závislý na čerstvé kávě, karbanu a nohejbalu.

  • Ano. Jít na školení automatizace PPC Jakuba Kašparů se vyplatí

Ozvěte se mi, něco vymyslíme

volejte +420 777 836 061

po 13. hodině prosím. Proč? Protože

pište karel@karelborovicka.cz

klidně ve 3 ráno

(c) 2016 Alvennium, spol. s r.o. Líbí se vám web? Sdílejte ho všude možně, díky. O grafiku si řekněte Davidu Kučerovi. Chcete hledat na online marketing někoho jiného? Mrkněte na poradce doporučované poradci na poradci.cz