Prý Oscar Wilde prohlásil, že „ženy nevědí, co chtějí, a nedají pokoj, dokud to nedostanou.“ Abych to neměl podobně s klienty, používám pár jednoduchých otázek.

  1. Co chcete, aby web udělal za vás?
  2. Jaký výsledek budete považovat za úspěch?
  3. A podle jakého čísla se budeme řídit?
  4. A jak konkrétně tu kvalitu zákazník pozná, čím se to u něj projeví?
  5. A kdybyste mohl mávnout kouzelnou hůlkou, aby se to změnilo. Jak by to vypadalo?
  6. Jaké otázky vám často kladou klienti / návštěvníci obchodu?
  7. Proč lidi raději nakoupí u konkurence? (Možná neodpovídáte na poptávky včas.)
  8. Proč se lidi vracejí nakoupit k vám?
  9. Proč? Ano, a proč? Proč? Ano, proč? To důsledné proč i vydělává a nebo je základem boží metody logického rámce.

A když toto všechno víme, udělám abraka dabra a narostou poptávky třeba o 70 % a je z nich trojnásobná výtěžnost, konkrétně v Edeře.