- Minimalizujeme e-maily, vše se dá mít ve freelu.
- Úkoly držíme v odpovídajících todolistech.
- Jeden úkol = jedna řešená věc.
- Název úkolu odpovídá jeho obsahu. (nenecháme v úkolu diskusi sklouznout k řešení něčeho dalšího).
- Velké úkoly rozdělujeme. Nebo použijeme podúkoly. (Ať se na nic nezapomene a je přehledné a části se dají ukončovat.)
- Úkoly přiřazujeme danému člověku. Nepřiřazený úkol = jeho tvůrce po nikom aktuálně nic nechce.
- Vyžaduje-li úkol více připomínek, řeší se více témat, vyřešme je před zadáním přes google dokument a komentáře v něm.
- Když vyžaduji od člověka reakci, označím jej v diskusi (přes @)
- Když úkol vyžaduje práci někoho jiného, úkol mu přiřadím. (klidně s instrukcí, co má udělat jako další krok – např. dát na schválení někomu atd.)
- Když zmiňuji nějakou stránku, chci k ní komentář vkládám na ni přímý odkaz.
- Hotové úkoly uzavíráme.
- Prioritně se řeší úkoly se stanoveným termínem.
Máte něco podobného nastavené, třeba v Basecampu či jinde?