- Co chcete, aby web udělal za vás?
- Jaký výsledek budete považovat za úspěch?
- A podle jakého čísla se budeme řídit?
- A jak konkrétně tu kvalitu zákazník pozná, čím se to u něj projeví?
- A kdybyste mohl mávnout kouzelnou hůlkou, aby se to změnilo. Jak by to vypadalo?
- Jaké otázky vám často kladou klienti / návštěvníci obchodu?
- Proč lidi raději nakoupí u konkurence? (Možná neodpovídáte na poptávky včas.)
- Proč se lidi vracejí nakoupit k vám?
- Proč? Ano, a proč? Proč? Ano, proč? To důsledné proč i vydělává a nebo je základem boží metody logického rámce.
A když toto všechno víme, udělám abraka dabra a narostou poptávky třeba o 70 % a je z nich trojnásobná výtěžnost, konkrétně v Edeře.