Řeším problémy webů a píšu o tom
-
Mikronávyky, které mi zlepšují náladu i efektivitu
Poslední rok zkouším víc nové věci. A pár se mi jich osvědčilo pro osobní život i podnikání. Které?
-
Jak dostat z webu 690 tisíc zisku díky PPC a copy
Kamarádka Iva Prokopová dělá ve firmách pořádek – léta v nich zavádí ISO a výborně to i školí. Web www.qcgroup.cz jí běží od roku 2011 a od té doby vydělal řádově desítky tisíc korun.
Za posledních 7 měsíců jí ale vydělal 249.000 korun. Za rok 2016 už jsme na 690.000 korun zisku. Jak jsme to udělali? -
Jak se školilo a vzdělávalo v agentuře?
Petra Větrovská vykopla na Twitteru dobrou otázku. Jak se vzdělávají lidi z agentur? Toto je má odpověď.
-
Na jaké weby chodí návštěvníci mého webu?
S kamarádem Pavlem Dymákem (finanční poradce) jsme vedli diskusi, kdo jsou jeho zákazníci, co je zajímá, kde na internetu se pohybují a jak se k nim můžeme dostat. Tak jsme je začali sledovat.
-
Obyčejná „PROČ“ šetří i vydělávají statisíce
Moje nejčastější otázka je PROČ? Některé lidi dohání k šílenství, jiné k „aha efektu“. A v obou případech vede k zisku.
-
Jak jednoduše zjistit, jestli lidé četli vaše nabídky?
„Já se k tomu ještě nedostal.“ Typická výmluva lidí, kterým pošlete nabídku. Kecají nebo ne? Používám na to jednoduchý trik. A trochu je špehuji.
-
170.000 Kč pro Svět Koloběžek
První seznámení s PPC reklamou přineslo Michalu Fulínovi ze Světa Koloběžek 170.000 korun obratu s ROI 305 %.
-
Jak vysvětlit PPC malému podnikateli
Nedávno jsem si povídal jsem si se Zdeňkem Braborcem (prodává a montuje žaluzie) o PPC. A úplně se v něm koncentrovaly typické mýty menších podnikatelů o PPC. Jaké?
-
7 zabijáků webu A1M
Sleduji konkurenci pro klienta – poskytovatele internetu. Narazil jsem na http://www.a1m.cz. Evidentně mají “nový, krásný, moderní web” a k tomu zkopírovali koncept Air Bank. Zvládli ale udělat 7 školáckých chyb, které celé dílo posílají do kopru.
-
Šéfe, vydělal jsem vám 100 tisíc navíc z AdWords
„Šéfe, pustil jsem nový PPCčka na Googlu a udělalo to 100 tisíc tržeb a to je 15 % obratu. To je super, ne? Co tak malou prémii?“ „No jasně, zasloužíš si to, šikulo. Jen mi vyvětli, proč o těch 100 tisíc nenarostl celkový obrat?“ „No, ehm, …, to nevím…“
-
PPC desatero
Deset + 3 přikázání PPCčkáře
-
Mystery shopping: 43 % webů neodpovídá na dotazy včas
S mojí dřívější kolegyní Zdenkou Vyčítalovou z EBRÁNY jsme otestovali formou jednoduchého mystery shoppingu celkem 47 webů klientů. Jednalo se o pestrý mix – realitky, eshopy s oblečením či trampolínami nebo plastické chirurgie.