Karel Borovička
  • Úvodní strana
  • Blog
  • Jak dělám marketing
  • Případové studie
  • Reference
  • Kontakt

Řeším problémy webů a píšu o tom

  • 22. 10. 2015

    Mikronávyky, které mi zlepšují náladu i efektivitu

    Poslední rok zkouším víc nové věci. A pár se mi jich osvědčilo pro osobní život i podnikání. Které?

  • 04. 10. 2015

    Jak dostat z webu 690 tisíc zisku díky PPC a copy

    Kamarádka Iva Prokopová dělá ve firmách pořádek – léta v nich zavádí ISO a výborně to i školí. Web www.qcgroup.cz jí běží od roku 2011 a od té doby vydělal řádově desítky tisíc korun. Za posledních 7 měsíců jí ale vydělal 249.000 korun. Za rok 2016 už jsme na 690.000 korun zisku. Jak jsme to udělali?

  • 03. 08. 2015

    Jak se školilo a vzdělávalo v agentuře?

    Petra Větrovská vykopla na Twitteru dobrou otázku. Jak se vzdělávají lidi z agentur? Toto je má odpověď.

  • 03. 08. 2015

    Na jaké weby chodí návštěvníci mého webu?

    S kamarádem Pavlem Dymákem (finanční poradce) jsme vedli diskusi, kdo jsou jeho zákazníci, co je zajímá, kde na internetu se pohybují a jak se k nim můžeme dostat. Tak jsme je začali sledovat.

  • 06. 07. 2015

    Obyčejná „PROČ“ šetří i vydělávají statisíce

    Moje nejčastější otázka je PROČ? Některé lidi dohání k šílenství, jiné k „aha efektu“. A v obou případech vede k zisku.

  • 28. 06. 2015

    Jak jednoduše zjistit, jestli lidé četli vaše nabídky?

    „Já se k tomu ještě nedostal.“ Typická výmluva lidí, kterým pošlete nabídku. Kecají nebo ne? Používám na to jednoduchý trik. A trochu je špehuji.

  • 18. 05. 2015

    170.000 Kč pro Svět Koloběžek

    První seznámení s PPC reklamou přineslo Michalu Fulínovi ze Světa Koloběžek 170.000 korun obratu s ROI 305 %.

  • 14. 05. 2015

    Jak vysvětlit PPC malému podnikateli

    Nedávno jsem si povídal jsem si se Zdeňkem Braborcem (prodává a montuje žaluzie) o PPC. A úplně se v něm koncentrovaly typické mýty menších podnikatelů o PPC. Jaké?

  • 29. 04. 2015

    7 zabijáků webu A1M

    Sleduji konkurenci pro klienta – poskytovatele internetu. Narazil jsem na http://www.a1m.cz. Evidentně mají “nový, krásný, moderní web” a k tomu zkopírovali koncept Air Bank. Zvládli ale udělat 7 školáckých chyb, které celé dílo posílají do kopru.

  • 01. 02. 2015

    Šéfe, vydělal jsem vám 100 tisíc navíc z AdWords

    „Šéfe, pustil jsem nový PPCčka na Googlu a udělalo to 100 tisíc tržeb a to je 15 % obratu. To je super, ne? Co tak malou prémii?“ „No jasně, zasloužíš si to, šikulo. Jen mi vyvětli, proč o těch 100 tisíc nenarostl celkový obrat?“ „No, ehm, …, to nevím…“

  • 01. 12. 2014

    PPC desatero

    Deset + 3 přikázání PPCčkáře

  • 17. 09. 2014

    Mystery shopping: 43 % webů neodpovídá na dotazy včas

    S mojí dřívější kolegyní Zdenkou Vyčítalovou z EBRÁNY jsme otestovali formou jednoduchého mystery shoppingu celkem 47 webů klientů. Jednalo se o pestrý mix – realitky, eshopy s oblečením či trampolínami nebo plastické chirurgie.

  • « Novější
  • Starší »

Ozvěte se mi, něco vymyslíme

volejte +420 777 836 061

po 13. hodině prosím. Proč? Protože

pište karel@karelborovicka.cz

klidně ve 3 ráno

(c) 2023 Alvennium, spol. s r.o. Líbí se vám web? Sdílejte ho všude možně, díky. O grafiku si řekněte Davidu Kučerovi. Chcete hledat na online marketing někoho jiného? Mrkněte na poradce doporučované poradci na poradci.cz