Karel Borovička
  • Úvodní strana
  • Blog
  • Jak dělám marketing
  • Případové studie
  • Reference
  • Kontakt

Řeším problémy webů a píšu o tom

  • 09. 09. 2014

    UX Monday – Je dokumentace webu Lochneská příšera?

    V pondělí jsem na pozvání Adama Fendrycha přednášel na UX monday na téma „Je dokumentace webu Lochneská příšera?“ Já myslím, že není. Je spousta lidí, kteří ji viděli, kteří ji tvoří a dokonce tři lidi ze třiceti, kteří k ní mají pozitivní vztah 🙂

  • 24. 08. 2014

    18 tipů pro volnonožce po 18 měsících podnikání

    Mám za sebou 18 měsíců po odchodu ze zaměstnání. Dávám v šanc pár myšlenek, které mohou pomoct při vašem rozjezdu. Volně navazuji na článek o 13 myšlenkách, které mi změnily život a poslaly na volnou nohu.

  • 14. 08. 2014

    Co by se online marketéři měli naučit od kavárníka Baklíka

    Pardubickou kavárnu Bakla (https://www.facebook.com/baklacafe) jsem si zamiloval před 22 týdny (ať žije Foursquare). A nevědomky mi Petr Baklík ukázal v off-line prostředí věci, které by měli dělat on-line lidé. Hlavně marketéři e-shopů.

  • 06. 08. 2014

    Má stránka služby prodávat nebo informovat?

    Má stránka služby prodávat nebo informovat? Jak kdy. Obvykle by měla stránka služby odpovídat klasické TV reklamě: začne problémem/situací -> následuje řešení -> a super řešení značky X. 

  • 17. 06. 2014

    Co jsem si odnesl ze SEOrestart 2014

    Na letošním SEOrestart mě zaujal hlavně Filip Podstavec a Honza Tichý.

  • 14. 06. 2014

    PPC je výborné školení SEO specialisty

    Chcete se naučit SEO? Začněte s PPC. Dělejte SEO principiálně jako PPCčka. Pak uspějete. Vyhnete se hloupostem jako titulek = H1, zbytečným SEO SEO SEO a skrytým textům.

  • 23. 04. 2014

    Špatná poptávka neexistuje. Je to jen volání o pomoc.

    Nedávno Větrovka napsala návod jak poptat PPC. Je to dobrý počin pro znalejší klienty. Pro lidi, kteří už ví, co chtějí a ideálně i co potřebují. Co ale ta větší část klientů. Ta, která zná svůj byznys, ale z online marketingu jen sem tam něco zaslechnou?

  • 21. 04. 2014

    Základní znaky slušné PPC agentury

    Vybrat správnou PPC agenturu bývá oříšek. Máte deset nabídek a nemůžete vybrat? Než se vůbec začnete zabývat jejich referencemi, odpovězte si na následující otázky. Pokud si byť jednou odpovíte „ne,“ buďte obezřetní.

  • 23. 03. 2014

    Logický rámec projektu – boží nástroj projekťáka

    Měli jste někdy problém určit si, čeho chcete dosáhnout? Nebo koordinovat práci lidí? Udržet konzistentní výstupy, uvádět ve více souvisejících dokumentech stejná čísla? Rozhodnout, zda nějaká činnost ještě spadá do určitého projektu nebo ne? To asi nevyužíváte logický rámec…

  • 10. 12. 2013

    Jak správně číst reference kreativních webových agentur

    Jedna kreativní online & offline agentura se chlubí referencí typu: pro tohoto zákazníka jsme vlastně dělali úplně všechno. Web, marketing, letáky, polepy aut… vlastně ani nevíme, co jsme nedělali. K tomu čísla jako: 10 kreativců, 100 spuštěných webů, 127 spokojených klientů. A 89 % klientů nám svěří další projekt. Jo, ty chci. Vlastně… ne.

  • 02. 12. 2013

    Zateplení nebo zateplování? Aneb co udělá selský rozum a dvě písmenka v SEO

    Minuta zamyšlení + dvě písmenka a chytrá stavební firma uteče 90 % svých konkurentů ve vyhledávačích.

  • 29. 11. 2013

    Proč pracovat na SEO i před upgrade webu

    Shodou okolností se mi během týdne sešli tři klienti se stejným přístupem: chceme od vás zlepšit SEO. Ale vlastně na tom teď nebudeme 3 – 5 měsíců dělat, protože budeme spouštět nový web. Chyba!

  • « Novější
  • Starší »

Ozvěte se mi, něco vymyslíme

volejte +420 777 836 061

po 13. hodině prosím. Proč? Protože

pište karel@karelborovicka.cz

klidně ve 3 ráno

(c) 2023 Alvennium, spol. s r.o. Líbí se vám web? Sdílejte ho všude možně, díky. O grafiku si řekněte Davidu Kučerovi. Chcete hledat na online marketing někoho jiného? Mrkněte na poradce doporučované poradci na poradci.cz