Řeším problémy webů a píšu o tom
-
UX Monday – Je dokumentace webu Lochneská příšera?
V pondělí jsem na pozvání Adama Fendrycha přednášel na UX monday na téma „Je dokumentace webu Lochneská příšera?“ Já myslím, že není. Je spousta lidí, kteří ji viděli, kteří ji tvoří a dokonce tři lidi ze třiceti, kteří k ní mají pozitivní vztah 🙂
-
18 tipů pro volnonožce po 18 měsících podnikání
Mám za sebou 18 měsíců po odchodu ze zaměstnání. Dávám v šanc pár myšlenek, které mohou pomoct při vašem rozjezdu. Volně navazuji na článek o 13 myšlenkách, které mi změnily život a poslaly na volnou nohu.
-
Co by se online marketéři měli naučit od kavárníka Baklíka
Pardubickou kavárnu Bakla (https://www.facebook.com/baklacafe) jsem si zamiloval před 22 týdny (ať žije Foursquare). A nevědomky mi Petr Baklík ukázal v off-line prostředí věci, které by měli dělat on-line lidé. Hlavně marketéři e-shopů.
-
Má stránka služby prodávat nebo informovat?
Má stránka služby prodávat nebo informovat? Jak kdy. Obvykle by měla stránka služby odpovídat klasické TV reklamě: začne problémem/situací -> následuje řešení -> a super řešení značky X.
-
Co jsem si odnesl ze SEOrestart 2014
Na letošním SEOrestart mě zaujal hlavně Filip Podstavec a Honza Tichý.
-
PPC je výborné školení SEO specialisty
Chcete se naučit SEO? Začněte s PPC. Dělejte SEO principiálně jako PPCčka. Pak uspějete. Vyhnete se hloupostem jako titulek = H1, zbytečným SEO SEO SEO a skrytým textům.
-
Špatná poptávka neexistuje. Je to jen volání o pomoc.
Nedávno Větrovka napsala návod jak poptat PPC. Je to dobrý počin pro znalejší klienty. Pro lidi, kteří už ví, co chtějí a ideálně i co potřebují. Co ale ta větší část klientů. Ta, která zná svůj byznys, ale z online marketingu jen sem tam něco zaslechnou?
-
Základní znaky slušné PPC agentury
Vybrat správnou PPC agenturu bývá oříšek. Máte deset nabídek a nemůžete vybrat? Než se vůbec začnete zabývat jejich referencemi, odpovězte si na následující otázky. Pokud si byť jednou odpovíte „ne,“ buďte obezřetní.
-
Logický rámec projektu – boží nástroj projekťáka
Měli jste někdy problém určit si, čeho chcete dosáhnout? Nebo koordinovat práci lidí? Udržet konzistentní výstupy, uvádět ve více souvisejících dokumentech stejná čísla? Rozhodnout, zda nějaká činnost ještě spadá do určitého projektu nebo ne? To asi nevyužíváte logický rámec…
-
Jak správně číst reference kreativních webových agentur
Jedna kreativní online & offline agentura se chlubí referencí typu: pro tohoto zákazníka jsme vlastně dělali úplně všechno. Web, marketing, letáky, polepy aut… vlastně ani nevíme, co jsme nedělali. K tomu čísla jako: 10 kreativců, 100 spuštěných webů, 127 spokojených klientů. A 89 % klientů nám svěří další projekt. Jo, ty chci. Vlastně… ne.
-
Zateplení nebo zateplování? Aneb co udělá selský rozum a dvě písmenka v SEO
Minuta zamyšlení + dvě písmenka a chytrá stavební firma uteče 90 % svých konkurentů ve vyhledávačích.
-
Proč pracovat na SEO i před upgrade webu
Shodou okolností se mi během týdne sešli tři klienti se stejným přístupem: chceme od vás zlepšit SEO. Ale vlastně na tom teď nebudeme 3 – 5 měsíců dělat, protože budeme spouštět nový web. Chyba!