Pořádám školení G Suite. Stále jsem ale dostával otázky, co se na školení účastník naučí, jestli je vhodné spíše pro začátečníky nebo kované ajťáky a podobně. Prostě jsem to nebyl schopen na webu jasně popsat. Požádal jsem proto Karla o pomoc. Ten si přišel školení vyzkoušet na vlastní kůži, položil mi mnoho otázek a dodal nové texty na web. Výsledek předčil mé očekávání – musel jsem dokonce vypisovat další termíny školení mimo plán. Velmi mě také překvapil nárůst poptávek na školení ve firmách. Karel se umí vžít do zákazníka a mluví jeho jazykem.

Pavel Minář, IT konzultant a školitel

Kája Theodor mi nejdřív rozebral web na šroubky, uvedl mě do deprese, že všechno, co jsem do té doby vytvořila, bylo vlastně špatně, ale když jsem se z toho oklepala, a složila web zpátky podle jeho rad, tak se opravdu stal zázrak! Vyhledávače náš web přestaly ignorovat, začaly nás milovat tak, že nás upřednostňují před konkurencí a zákazníci na něj začali klikat a objednávat si naše služby. Za dva měsíce nám zakázky z webu přinesly jeden měsíční obrat naší firmy.

Ing. Iva Prokopová, ředitelka QC Group s.r.o. (případová studie, jak web vydělal za rok 690 tisíc zisku)

Karel Borovička nám pomohl rozjet web z pohledu SEO a násobně zvýšit návštěvnost z vyhledávačů. Půl milionu lidí navíc za necelý půlrok hovoří za vše. Ani po 4 letech jsme nemuseli provádět žádné významné změny, funguje to dál.

Ing. Miroslav Jonáš, obchodní ředitel, M & M reality holding a.s. (Případové studie, jak jsme přivedli 500 tisíc lidí za 5 měsíců)

Spolupráce s Karlem nám dlouhodobě přináší výborné výsledky. Strategické konzultace i výchova pracovníků jsou jeho silnou stránkou. Těšíme se na další spolupráci!

Miroslav Jirásek, majitel

Výsledky uživatelského testování, které realizoval p. Borovička, využíváme při zlepšování našeho serveru dodnes. Bylo velmi inspirativní pozorovat uživatele, jak pracují s webem při hledání své vysněné nemovitosti.

Ing. Jan Vohralík, ředitel

Na Vás jsou nejcennější ty nápady.

Petr Kašpar, obchodní ředitel, EDERA group a.s. (Jak jsme redesignem webu Edera zvýšili poptávky o 70 %)

Díky za spolupráci, dává mi velký smysl a pomáhá mi vylepšovat nejen web, ale třídit si celé moje podnikání. Už jsem Vás doporučil třem kolegům, snad se domluvíte.

Finanční mág Pavel Dymák

Chápu, že to se mnou není jednoduché, začínám další dvě stavby. Každá po milionu, jedna v Brně, druhá v Praze. Jedna dokonce se štukovou okrasnou fasádou, takže to bude pěkné do referencí, na nějaký článek, jak jsme se s tím poprali. Ta stavba v Praze, je na základě dobré PPC kampaně, za toto velice děkuji.

Stanislav Snopek, majitel

Karel je odborník na SEO a SEM (ne, nezabývá se dveřními systémy, ale nadmíru dobře rozumí PPC reklamám ve vyhledávačích). Jenže to o sobě dneska tvrdí kdekdo. Co Karla Borovičku odlišuje od jiných konzultantů, čím si vydobyl (vskutku nemalé) renomé v českém online marketingu a proč s ním rádi spolupracujeme? Karel disponuje mimořádně pronikavým analytickým duchem. Myslí mu to matematicky, čímž mezi námi copywritery vzbuzuje posvátnou bázeň. Neulpívá na povrchu, při hledání hlubších důvodů s oblibou využívá metodu sokratovského tázání a stejně jako potměšilý athénský mudrc i on klienty často dohání k šílenství svým věčným „Proč“. Nervozita klientů se však rozplyne jako pára nad kotlíkem delfské věštkyně, jakmile jim Karlovy intelektuálně agresivní metody začnou vydělávat peníze. To je docela fajn happyend, ne?

PS: Strategické spojenectví mezi NC a KB utužuje společná láska ke kávě jdoucí daleko za hranici „presíčka s mlíčkem“.

Mgr. Pavel Šenkapoun, přímý podřízený Nejlepšího copywritera

Karel Borovička vám dává přesně to, co od něj očekáváte – vždy perfektní výsledek.

Miloš Novotný, ředitel marketingu

S Karlem jsme konečně začali měřit výsledky PPC kampaní a řídit investice do nich. Více rozumíme cílové skupině. Také společně řešíme SEO, měříme a měříme a postupujeme vzhůru ve výsledcích vyhledávání.

David Dostál, MBA, marketingový manažer