Karel Borovička
  • Úvodní strana
  • Blog
  • Jak dělám marketing
  • Případové studie
  • Reference
  • Kontakt

Řeším problémy webů a píšu o tom

  • 05. 01. 2022

    Hledám k sobě psavce a kreativního plniče

    Hledám k sobě pomocnou ruku. Teď hlavně na plnění a psaní pro Dopos, případně pomoc se SEO, PPCčky, FB i pro jiné zakázky

  • 25. 05. 2021

    Prodáváme Otíka. Francouze, který mi změnil pohled na auta s < > ve znaku

    Otíka. Prodáváme Otíka. Francouze, který mi změnil pohled na auto s … < >, pardon, Renaultem ve znaku. Když jsem se poprvé vezl, frčel jako slušný dvoulitr. Posezení jako v autobuse, fúra místa pro dlouhý nohy, v kufru dvě velký koloběžky. Pro Oktávkáře zvyklýho na línou jedna.šestku, ze který se vystupuje v pokleku dost nebe a dudy.

  • 18. 02. 2021

    Přechod z Evernote na Notejoy

    Evernote používám 10 let, ale poslední půlrok přestal být použitelný. Neuvěřitelně zpomalil, jen založení nové poznámky trvalo (trvá) min 5 vteřin, přesun 10 poznámek mezi složkami je na minutu. Opěvovaný Notion nebo OneNote mě nezaujal, přešel jsem na Notejoy.

  • 26. 04. 2019

    V čem mi pomáhá úzké zaměření na klienty

    Jasné zaměření na typ klientů a odbornou specializaci mi šetří spoustu času a peněz za školení a sebevzdělávání obecně. A taky za mou propagaci a práci s poptávkami.

  • 06. 08. 2018

    Principy komunikace ve Freelu

    Do Freela zvu často nové lidi. Sepsal jsem základní principy komunikace v něm.

  • 10. 05. 2017

    Devatero otázek, které mi pomáhají dostat z lidí informace

    Prý Oscar Wilde prohlásil, že „ženy nevědí, co chtějí, a nedají pokoj, dokud to nedostanou.“ Abych to neměl podobně s klienty, používám pár jednoduchých otázek.

  • 23. 02. 2017

    Jak jsme redesignem webu Edera zvýšili poptávky o 70 %

    70% nárůst poptávek z webu a 95 místo 30 uzavřených obchodů měsíčně. To jsou výsledky téměř rok trvající práce na proměně webu edera.cz. Co všechno jsme pro to udělali?

  • 13. 12. 2016

    Jak jsem začal zase stíhat termíny

    Do 13 hodin nezvedám telefony a na maily odpovídám 2x denně. A nezbořil se svět. Naopak. Pomohlo mi koučování, časový snímek a drobné denní návyky.

  • 11. 06. 2016

    Zbytečné chyby v PPC, které po převzetí často opravuji

    Jak přebírám do správy PPCčka, nacházím dost podobné základní chyby. Inzeruje se úplně mimo region působení firmy, běží nevýkonné inzeráty, rozpočet se spotřebuje na nekonverzní slova. Přináším pár rychlých tipů, na co se podívat a jak to vylepšit.

  • 18. 02. 2016

    Měření volání (telefonických konverzí) AdWords

    Připravujeme nový web Edery a chceme měřit telefonické konverze. Z AdWords inzerátů to už jde a nově by to šlo i přímo z webu (viz nápověda google). Je tu ale problém, Google přiděluje „bezplatné“ číslo 800 022 356 za které se ale platí!

  • 26. 01. 2016

    Workshop designu služeb v Brně stál za to

    Když má klient služby na draka, nepomůže SEO ani PPC. Tak jsem zajel do Brna se zlepšit v designu služeb.

  • 14. 01. 2016

    Ano. Jít na školení automatizace PPC Jakuba Kašparů se vyplatí

    V mém SEO & PPC životě byla tři přelomová školení. První někdy v roce 2008, kdy jsem začal používat data z PPC pro SEO, druhý v květnu 2014, kdy mi Filip Podstavec ukázal Open Refine a třetí včera, kdy Jakub Kašparů z Lyntu ukázal google skripty pro správu PPC.

  • Starší »

Ozvěte se mi, něco vymyslíme

volejte +420 777 836 061

po 13. hodině prosím. Proč? Protože

pište karel@karelborovicka.cz

klidně ve 3 ráno

(c) 2018 Alvennium, spol. s r.o. Líbí se vám web? Sdílejte ho všude možně, díky. O grafiku si řekněte Davidu Kučerovi. Chcete hledat na online marketing někoho jiného? Mrkněte na poradce doporučované poradci na poradci.cz