Řeším problémy webů a píšu o tom
-
V čem mi pomáhá úzké zaměření na klienty
Jasné zaměření na typ klientů a odbornou specializaci mi šetří spoustu času a peněz za školení a sebevzdělávání obecně. A taky za mou propagaci a práci s poptávkami.
-
Devatero otázek, které mi pomáhají dostat z lidí informace
Prý Oscar Wilde prohlásil, že „ženy nevědí, co chtějí, a nedají pokoj, dokud to nedostanou.“ Abych to neměl podobně s klienty, používám pár jednoduchých otázek.
-
Hledám k sobě psavce a kreativního plniče
Hledám k sobě pomocnou ruku. Teď hlavně na plnění a psaní pro Dopos, případně pomoc se SEO, PPCčky, FB i pro jiné zakázky
-
Prodáváme Otíka. Francouze, který mi změnil pohled na auta s < > ve znaku
Otíka. Prodáváme Otíka. Francouze, který mi změnil pohled na auto s … < >, pardon, Renaultem ve znaku. Když jsem se poprvé vezl, frčel jako slušný dvoulitr. Posezení jako v autobuse, fúra místa pro dlouhý nohy, v kufru dvě velký koloběžky. Pro Oktávkáře zvyklýho na línou jedna.šestku, ze který se vystupuje v pokleku dost nebe a dudy.
-
Přechod z Evernote na Notejoy
Evernote používám 10 let, ale poslední půlrok přestal být použitelný. Neuvěřitelně zpomalil, jen založení nové poznámky trvalo (trvá) min 5 vteřin, přesun 10 poznámek mezi složkami je na minutu. Opěvovaný Notion nebo OneNote mě nezaujal, přešel jsem na Notejoy.
-
Principy komunikace ve Freelu
Do Freela zvu často nové lidi. Sepsal jsem základní principy komunikace v něm.
-
Jak jsme redesignem webu Edera zvýšili poptávky o 70 %
70% nárůst poptávek z webu a 95 místo 30 uzavřených obchodů měsíčně. To jsou výsledky téměř rok trvající práce na proměně webu edera.cz. Co všechno jsme pro to udělali?
-
Jak jsem začal zase stíhat termíny
Do 13 hodin nezvedám telefony a na maily odpovídám 2x denně. A nezbořil se svět. Naopak. Pomohlo mi koučování, časový snímek a drobné denní návyky.
-
Zbytečné chyby v PPC, které po převzetí často opravuji
Jak přebírám do správy PPCčka, nacházím dost podobné základní chyby. Inzeruje se úplně mimo region působení firmy, běží nevýkonné inzeráty, rozpočet se spotřebuje na nekonverzní slova. Přináším pár rychlých tipů, na co se podívat a jak to vylepšit.
-
Měření volání (telefonických konverzí) AdWords
Připravujeme nový web Edery a chceme měřit telefonické konverze. Z AdWords inzerátů to už jde a nově by to šlo i přímo z webu (viz nápověda google). Je tu ale problém, Google přiděluje „bezplatné“ číslo 800 022 356 za které se ale platí!
-
Workshop designu služeb v Brně stál za to
Když má klient služby na draka, nepomůže SEO ani PPC. Tak jsem zajel do Brna se zlepšit v designu služeb.
-
Ano. Jít na školení automatizace PPC Jakuba Kašparů se vyplatí
V mém SEO & PPC životě byla tři přelomová školení. První někdy v roce 2008, kdy jsem začal používat data z PPC pro SEO, druhý v květnu 2014, kdy mi Filip Podstavec ukázal Open Refine a třetí včera, kdy Jakub Kašparů z Lyntu ukázal google skripty pro správu PPC.