Deset + 3 přikázání PPCčkáře

  1. Nepožádáš jeden účet by kampaně pro různé klienty vedl.
  2. Nezprzníš sestavy jedné slovy nesouvisejícími.
  3. Automatické tagování užívati budeš.
  4. Krást cizí texty pouze kreativně budeš.
  5. Místní služby mimo působiště klienta promovati nebudeš.
  6. Kampaně v AdWords vytvoříš a do Skliku komplet překlopíš.
  7. Data pro SEO využiješ.
  8. Vysoké bounce a nízké obraty řešiti budeš.
  9. Facebooku ni etargetu vyhýbati se nebudeš.
  10. Kreditu kampani neupřeš.
  11. Vymýšlet výsledky si nebudeš.
  12. Skripty a automatizace tvou modlou budou.
  13. V remarketingu konvertující vylučovati budeš.
  • Pavel Tlapák

    Jaké je to pěkné 🙂 jen za mě bych u 1. místo klienty napsal weby 🙂

    • Pavle, já tam ty weby původně měl. Ale vidím to fakt na klienta. Protože můžeš mít jako firma 5 webů a má smysl to mít všechno v jednom účtu. Ale nedává smysl, aby třeba agentura měla pod svým účtem kampaně pro víc klientů. (nemyslím pod MCC).

      • Pavel Tlapák

        Mě zatím vždy dávalo smysl udělat pro každý web jeden účet (kvůli přehlednosti a vyhodnocování). V jakých situacích to je u tebe vhodné a jaké to má benefity?

        • výhody:
          jedno nabíjení kreditu, jedna registrace firmy
          propojení na google firmy
          sdílení jednoho rozpočtu
          sdílené knihovny např. reklam nebo vylučovacích slov
          jeden login 🙂 (klienti nemívají MCC)

          Kdy použít: když inzeruji opravdu moje weby, nemám v úmyslu jeden dva z nich za měsíc prodat.

          Na okraj – samostatné účty zakládám většinou pro Analytics, může se stát, že pro externí spolupráci chci sdílet jen některý z webů. To se mi stalo teď, když pracuji pro majitele více shopů, jeden z nich s hodinkami – tam nechci přístup, protože jsem jeho konkurence (www.wristal.cz).

          • Pavel Tlapák

            Super, díky 🙂