Řeším problémy webů a píšu o tom
-
11 hříchů internetového marketingu
Guru Avinash Kaushik sepsal 11 digitálních marketingových „zločinů proti lidskosti“. Přiblížím se s ohledem na naše zkušenosti.
-
První konference Google Point v Praze
Účelem programu Google Point je zvýšit prodej služeb Google. Prostředkem je Googlem podporovaná síť kvalifikovaných správců reklamy, kteří jsou schopní dlouhodobě pomáhat růstu svých klientů. Program je určený webovým profesionálům a má jim zajistit marketingovou podporu a vzdělávání. (Volná citace M. Laresová).
-
Total commander – klávesové zkratky a moje nastavení (aktualizováno)
Čím si ulehčuji práci.
-
Jak na „perfektně“ SEO optimalizovanou stránku?
Dovolil jsem si velmi volně přeložit článek o „perfektní optimalizaci stránky“ ze SEOMOZ z roku 2009. Podle našich zkušeností je však stále platný. Na úvod obrázek, oproti originálu již aktualizovaný o videa a odkazy na jiné weby.
-
Long tail – aneb dlouhý chvost pro SEO
Longtailová klíčová slova jsou málo vyhledaná, ale v celkovém součtu tvoří většinu vyhledávání na webu. Co to znamená v SEO praxi? Jednoduše řečeno: ve finále je jednodušší a efektivnější přivést na web 1000 návštěv na 150 slov, než stejný počet návštěv na 5 slov. Proč? Protože „všichni přece hledají slovo XY“.
-
Správný prstoklad a používání klávesnice s myší
Co mě u spousty lidí opravdu drtí je strašně komplikované používání klávesnici a myši, hlavně neustálé přehmatávání z myši na klávesnici, překlikávání myší (!) mezi políčky formuláře na webu nebo buňkami excelu.