Řeším problémy webů a píšu o tom
-
Cože? 5000 korun za úvodní konzultaci online marketingu?
Jedna webdesignerská firma mě přizvala oťukávací schůzku s novým klientem. Rád jsem přijal s tím, že chci, aby to byla rovnou placená konzultace. Nejsem totiž obchodník, ale konzultant. Kluci to tak nějak nepobrali. Jako za první povídání si 5 tisíc? Cože?
-
2 dobré články = 4 pracovní nabídky a další pozitiva a sociální jistoty kvalitního obsahu
Dva poslední články mi přivedly 2200 návštěv. Nic moc, bude se zdát zaběhlým bloggerům. U mě to ale znamenalo pár benefitů navíc.
-
Jak díky SEO přivést 500.000 lidí za 5 měsíců – případová studie velké realitní kanceláře
Na začátku roku 2009 jsem s kolegou Michalem Čapkem dostal příležitost udělat z jedné realitní kanceláře jedničku fulltextových vyhledávačů. Povedlo se. Do pěti měsíců jsme zvedli návštěvnost o 500 % a další rok organicky rostli o desítky procent.
-
13 myšlenek, které změnily můj život. Aneb proč jsem odešel ze zaměstnání a začal podnikat.
Koncem února tohoto roku jsem odešel z pozice Online marketing director v eBRÁNA. Měl jsem pod sebou 20 lidí, stovky zakázek, X-milionový obrat, pěknou výplatu, respekt kolegů i klientů. K tomu téměř roční dceru, manželku na rodičovské, hypotéku a něco peněz na účtu. Co mě přimělo změnit „jistotu“ zaměstnání za adrenalin podnikání?
-
Jak měřit SEO – případová studie realitní kanceláře
Ideálně penězi, které SEO vydělá. V případě realitní kanceláře tedy objemem uskutečněných prodejů či pronájmů, které se uskutečnily prostřednictvím návštěv z vyhledávačů. Doplňkově i počtem nově přijatých realitních makléřů.
-
Co je kvalitní obsah webu a jak na něj?
Jak poznat kvalitní web nebo stránku? Jednoduše si položte otázku: řekl bych svému dítěti „jdi si to tom přečíst na web www.XY.cz“? Pravda, vyhledavač na to musí trochu vědečtěji.
-
Cesta od zájmu k prodeji
Už někdy před rokem na školení SEO vysvětloval Marek Prokop, co vše se musí stát, abyste člověka dostali na web. Já to trochu o další krok směrem k prodeji.
-
Touchpointy aneb Cross Channel Experience Design – by Nick Finck
Na letošním Webexpu byla vynikající přednáška od Nicka Fincka (http://www.nickfinck.com/). Zabývala se web designem ve smyslu všech možných způsobů spojení s člověkem, tedy nezávisle na prostředí.
-
Výpočet $index v Google Analytics
Dollar ($) Index udává, které konkrétní stránky se nejvíce podílí na výnosech webu. Pomáhá tedy určit, které stránky mají nejvyšší hodnotu.
-
Programy, co používám a proč
Programy denního užití.
-
Google má rád twitter a bit.ly
Krásná ukázka, jak google pracuje se sociálními sítěmi, aby doporučil dobrý web. Hledal jsem informace o novém NEXUS S telefonu. Jako první výsledek mi vyjede web googlu s doplněnou informací „Toto sdílí Martin Držka“. Super. Kamarád mě (nezamýšleně) doporučuje nějaký web. Jak to?
-
Efekt reklamy v rádiu – jak ji změřit v Google Analytics? Případová studie
Stále hledáme nové kolegy do obchodního týmu eBRÁNA a vyzkoušeli jsme i reklamu na Rádiu Černá hora. Protože jsme zvyklí měřit efekt všech našich aktivit, snažili jsme se i tady. A že to Google Analytics nezměří? Ale změří 🙂